Pagina's

vrijdag 9 maart 2018

Hello Sunshine

Hallo allemaal,

Het is bijna Valentijn, en verras jij je man, vriend of vriendin met een klein cadeautje of iets lekkers zoals chocola? Dit wil je natuurlijk leuk inpakken. Laten we nu bij Dutch Doobadoo een lief hartendoosje hebben. Zo wordt het geven nog feestelijker.


Ik ben begonnen door de mal op wit cardstock te leggen, over te nemen en daarna  itgeknipt/gesneden. Daarna zijn de binnenmaten aan de beurt. Die heb ik overgenomen uit designpapier Love Letters van Noor! Design.

Dutch Box Art Heart
470.713.044


We hebben bij Dutch Doobadoo ook superleuke teksten uit Greyboard. Ik heb de tekst Hello Sunshine eerst op de Versamark gedrukt en daarna bestrooid met zwarte embossingpoeder. Dit heb ik verhit met de heattool. Kijk eens hoe mooi die glans is.

Dutch Greyboard Art Hello Sunshine
492.002.001


Hier nog even een foto genomen vanaf de zijkant. De bloemen, bladeren en randmal zijn allen van Noor! Design. In de kleine bloemetjes heb ik nog een pareltje gemaakt met de Pearl Pen.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag? Stel hem gerust hoor. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en natuurlijk bedankt voor je bezoekje aan ons blog.

Liefs,

1 opmerking:

  1. Valentijn is weliswaar al even geweest (of je bent alvast bezig voor volgend jaar), het is wel een superleuke creatie.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen