Pagina's

maandag 19 maart 2018

Blauwe Druifjes

De afgelopen dagen hebben we heerlijk de zon veel gezien. Ook al was het fris omdat het onder nul was, het leek op sommige dagen wel voorjaar in de zon. Op het moment dat ik dat nu schrijf, geniet ik ook heerlijk van de zon. Nog even genieten want het schijnt dat het de laatste dag voorlopig weer is. Overal staan de sneeuwklokjes en krokussen al te bloeien en zelfs sommige narcissen zijn al in bloei. Nog even en ook de blauwe druifjes gaan open. Op mijn kaart staan ze al in bloei.


Hiervoor gebruikte ik shape art Label 2 van Dutch Doobadoo die ik over tekende op blauw en wit karton en designpapier uit het bloc "Crafty Patterns".


De afbeelding zit achter het frame van de speciale cirkel van Petra van Dam. Een vogeltje zit bij blauwe druifjes, takjes, veertjes en takken van de appelbloesem . Het labeltje komt uit het bloc "Herbs & Leaves" en zit vastgestrikt met waxkoord.

Groetjes,
Tineke

1 opmerking: