Pagina's

dinsdag 9 januari 2018

Winter

Wat een heerlijke toegift hebben we deze herfst met het mooie weer! Dat is echt genieten. 
In de avonduren heb ik nog een winterkaart gemaakt.  


Voor deze kaart heb ik shape art Frames label 2 van Dutch Doobadoo uit kraft, wit karton en designpapier geknipt.  De randen van het kraft, designpapier en het ribbelkarton heb ik ingesmeerd met witte gesso. Achter het frame van het ovaal zit een afbeelding van Noor! Design. 

Shape art Frames label 2 470.713.142

 Er bovenuit steekt de mooie mal met bogen die ik uit zilver karton heb gestanst. Een strik met een banner versiert de boog. De kerstster uit wit karton en vellum gestanst en erbij wat takjes en elzenpropjes. De takjes heb ik met wat snowtex bewerkt. De kaart afgewerkt met enamel dots.


Groetjes,
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten