Pagina's

zondag 3 september 2017

Make a Splash

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een maritiem kaartje gemaakt. Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Frame 470.713.146 gebruikt. Ik vind dit echt een supermooi basis model die je echt overal voor kunt gebruiken.


Ik ben begonnen door de grootste maat over te nemen uit kraftpapier. Daarna een maatje kleiner uit crèmekleurig cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier van Noor! Design Under the Sea. Voordat ik alles op elkaar plakte, heb ik aan beide zijdes de Noor! randmal Schelpenrand geplakt. Na het embossen heb ik deze in de mal laten zitten en de ge-emboste gedeeltes blauw gemaakt.

Shape Art Frame
470.713.146

 In het midden heb ik een blauwe vierkante mal van Noor! Design  geplakt en rechtsboven achter de mal nog een blauwe Noor! Design mal. Rechtsboven vond ik de plek nog een beetje kaal en heb hierop wolkjes geplakt. Die komen uit de nieuwe Dutch Doobadoo paper Art Airballoon/clouds 472.948.048. Ik heb die eerst nog een beetje blauw gekleurd en daarna met 3d foam plakkers opgeplakt.

Dutch Paper Art Airballoon/Clouds
472.948.048

Het plaatje heb ik op ribbelkarton geplakt en daarna verder de kaart opgepimpt met mallen uit de Noor! Desifn SeaShore (Stempelset, Zeemeeuw) en Under the Sea (inktvis, hek, koraal) collectie. Nog een tekststempeltje erbij en klaar is de kaart.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en wens je nog een hele fijne dag!
Tot de volgende keer!

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, nog lekker zomers! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model inderdaad. Jij hebt een erg leuke kaart gemaakt met Flipper! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. good topic thanks for post for sharing on website ..



    หนังฝรั่ง

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er is veel te zien! Ik heb die inktvis ook, vind het wel lastig om er een kaart mee te maken. Maar bij jou is het goed gelukt.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen