Pagina's

maandag 4 september 2017

Happy Birthday

Hallo Blogvriendinnen,

Vandaag heb ik een echt mannenkaartje voor jullie. Eindelijk is er weer een serie met mannenplaatjes.  Hier heb ik mal 470.713.148 van Dutch Doobadoo gebruikt. Heel erg geschikt voor een een stoer kaartje.


Als basis heb ik kraftpapier gebruikt. De grootste mal heb ik daarop eerst overgetrokken en uitgeknipt.


Daarna heb ik met het mooie papier de volgende maat getekend en uitgeknipt. De tekst heb ik gestanst van kurk. Geeft ook een heel leuk effect.


De kaart verder aangekleed met mooie mallen van Noor! Als laatste nog een touwtje.




liefs Anke

3 opmerkingen:

  1. Dat is een heel hip mannen plaatje, de kaart is heel mooi, prachtig kleuren!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart! Gaaf idee om kurk te gebruiken.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen