Pagina's

donderdag 7 september 2017

Fijne Vakantie

Als ik met de gelli plate werk, rol ik altijd de brayer schoon op een blad papier. Dit levert vaak enorm mooie papiertjes op. Zoals ook hier bij deze kaart het geval is. Dit papier is al zo'n mooie blikvanger dat ik maar weinig nodig had om de kaart af te kunnen maken. Ik heb er nog een achtergrondvel bij genomen, de letters fijne vakantie van zwart papier gestanst, een tekststrookje, plaatje van een zon en een leuk plaatje van een kikker bij geplakt en de kaart was al bijna af. 



Dat plaatje van die kikker had ik toevallig gekregen van iemand en lag klaar om mee naar school te nemen zodat de kinderen in mijn groep er iets mee konden gaan maken. Het zijn 3D plaatjes, maar omdat ik zo'n gruwelijke hekel heb aan knippen, heb ik er maar een 1D plaatje van gemaakt. Beide "wolkjes" heb ik langs de randen geragd met de schaar.





Groeten Hanny

1 opmerking: