Pagina's

dinsdag 18 juli 2017

Friends

Goedemorgen ladies,

Weet je wat een beetje mijn probleem is? Of nou ja... probleem, er zijn ergere dingen op de wereld. Maar ik vind gewoon bijna alles leuk op creatief gebied of het nou scrapkaarten maken is, scrappen, kliederen in mixed media stijl of taarten bakken. Op mijn blog hier vliegt alles dus ook een beetje van hot naar her haha. Ik maak gewoon waar ik op dat moment zin in heb en ik deel het met de liefhebbers hier op mijn blog.


Vandaag wil ik deze MDF shadowbox van Dutch Doobadoo graag met jullie delen die ik dus bewerkt heb in mixed media stijl. Ik heb hem eerst in de gesso gezet, of nou ja... dat heeft Noor eigenlijk voor me gedaan want dan krijg ik geen vieze handen.

Deze MDF Shadow Box bestaat uit 2 delen een voor- en achterzijde.
Nadat ik de gesso droog was heb ik met de structuurpasta van Dutch Doobadoo wat reliƫf aangebracht met een Dutch Mask Art stencil. Ook ben ik toeven gaan maken met bloemen, blaadjes, knopen enz. en dit heb ik ook allemaal in de gesso gezet. Zorg dat alles goed droog is, doe dit eventueel met een heattool.


Na het drogen heb ik alles op kleur gebracht met Gelatos van Faber Castell en een beetje gouden Inka Gold. Niet te nauw kijken, gewoon lekker aanbrengen met je vingers.


Ik had leuk foto's van Noor met haar handpop Piggy. In de overige vakken heb ik Noor! Design papier Carpe Diem gebruikt wat ik er perfect bij vond passen. 

En zo hebben we meteen weer een leuk kadootje voor oma voor Moederdag voor aan de muur! :)



   

1 opmerking: