Pagina's

maandag 10 oktober 2016

Dikke knuffel

 Goedemorgen welkom hier! 


Vandaag heb ik voor jullie een 3 luik kaartje gemaakt. Hiervoor heb ik Dutch Doobadoo Shape Art Frames Ornament 470.713.137 gebruikt. Deze shape art is standaard met 2 delen maar je kunt hem zelf heel gemakkelijk door de plakrand aan de mal verlengen. 


Ik heb gewerkt met de 2 grootste maten van de mal. Basis uit wit cardstok en voor maatje kleiner design papier.


Doordat je bij deze kaarten meerdere vakken heb kan je lekker veel kwijt met pimpen.  Middelste gedeelte heb ik een super lief stempeltje verwerkt. Deze heb ik ingekleurd met 'L Aquarelle van Sennelier. 


Aan de zijkanten van de kaart nog een leuk randjes tussen de basis en design papier geplakt. Op deze manier is het allemaal netjes afgewerkt!



Paper art Leaves wit 472.948.002 verwerkt onder mijn bloemen.



Ik hoop dat je inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze creatie.

Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, 

1 opmerking: