Pagina's

woensdag 21 september 2016

Happy Holidays

Ik ben weer eens lekker aan de slag gegaan met mijn pannetjes en natuurlijk Shape Art van Dutch Doobadoo. Wat is PanPastel toch een leuk medium om mee te werken! En je hoeft niet eens zoveel kleuren te hebben om een mooi resultaat te krijgen.


Ik heb als basis een Shape Art mal gebruikt en deze getekend en uitgeknipt van zwart cardstock.


Daarna lekker met de pannetjes aan de slag gegaan. Ik heb een groen / bruin variant gemaakt.


En ook een blauw / bruin variant. Echt kleuren die erg goed bij elkaar passen.


Ook stansen kun je mooi met PanPastel bewerken zoals de bloem uit de One of a Kind set van Noor!

6002/0584 One of a Kind Kerstset

Bovenaan heb ik een tag gebruikt uit de Happy Holidays serie van Noor!

Hier zie je hoe mooi de kleuren PanPastel overlopen.


Ik hoop dat julie mijn kaart leuk vinden.

470.713.122 Shape Art Frames ornament

Een fijne dag en tot de volgende keer!





3 opmerkingen: