Pagina's

vrijdag 23 september 2016

Gefeliciteerd

Goedemorgen, hier ben ik weer met een nieuwe creatie. Deze x heb ik een kaartje gemaakt in heerlijke pastel kleurtjes.


Voor de basis weer een Dutch Doobadoo card art mal Harmonica 470.713.313.


Ik heb ervoor gekozen om hem maar 2 delig te maken, maar door middel de plakstrip kun je hem gemakkelijk verlengen. Voor deze kaart heb ik Noor! Design - Papier set A4 - Lavendel - 6011/0501 gebruikt
Pakketje met a4 vellen.


Zie je die leuke Libelle te zitten loeren tussen de bloemen?
Die komt van een nieuw paper art velletje 472.948.042 van Dutch Doobadoo


Voor de bloemen toef heb ik div snijmallen van Noor! design genomen.


Bedankt voor jullie bezoekje hier. Ik hoop dat je inspiratie heb opgedaan bij het zien van dit kaartje.

Ik zeg graag tot een volgende x!

Lieve groetjes, 

1 opmerking: