Pagina's

donderdag 8 september 2016

Enjoy

 Hallo allemaal,

Vlinders,  wat zijn het toch prachtige dieren. Ik vind ze zo mooi. En laten we nu bij Dutch Doobadoo deze Card Art Butterfly in de collectie hebben. Echt een hele gave mal! 


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna de binnenmaten overgenomen op designpapier. Dan heb ik nog een tip als je het designpapier op het witte cardstock wilt plakken. Leg de mal op de vlinder en zet met een potlood heel licht de lijntjes van de binnenmaten op het witte cardstock. Dit gum je na het opplakken van het designpapier zo weg.

Card Art Butterfly
470.713.607


In het midden heb ik nog parels gemaakt met de Pearl Pen White. En bij de bloementoef mag natuurlijk de Paper Art bladeren niet ontbreken.

Paper Art Leaves
472.948.002


Dan nog een labeltje tekst (beide van Noor! Design) erop en klaar is je kaart.


Hier heb ik hem nog staand gefotografeerd. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: