Pagina's

zaterdag 10 september 2016

Christmas Nature


 Vandaag wil ik jullie een boekkaart laten zien, deze keer voor de kerst. Het boek is gemaakt met een Card Art mal 470.713.599 van Dutch Doobadoo.


Ik hou wel van deze kleuren voor de kerst! Lekker traditioneel. Het plaatje wat ik heb gebruikt komt ook uit het paperpad.  Achter de Poinsettia heb ik nog een stuk lint verwerkt.


Ook de hulsttakjes zijn gemaakt met een stans. Op de rode besjes heb ik wat parels gemaakt met de parelpen wit van Dutch Doobadoo. Het laagje met sneeuw is gemaakt met de Foamball Clay wit. Dit blijft leuk om te verwerken op de kerstkaarten.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Book     

Verder voor de decoratie nog wat houten sterren en een metalen hoekje.


Ook hier nog wat hulsttakjes verwerkt. Bovenlangs nog wat ribbelkarton van Joy! Crafts, dit leuke idee had ik bij Monique Haarhuis gezien.

Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

1 opmerking:

  1. Helemaal geweldig deze kerst/boekkaart. Ik vind deze mal ook geweldig leuk en ga 'm zeker gebruiken voor kerstkaarten. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen