Pagina's

zaterdag 6 augustus 2016

Memory

Goedemorgen allemaal,

Ik ben alweer heerlijk met een mal van Dutch Doobadoo aan de gang gegaan. Deze keer heb ik de kerstsok gebruikt.


De kerstsok is een Dutch card art mal. Het is een mooie kleine mal van ca. 15,5 cm hoog en 11 cm breed.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Stockings

Ik ben begonnen met wit cardstock. Hierop het ik het prachtige papier gebruikt. Onder het plaatje heb ik de "Circle Stars" van Noor! Design geplakt. Ik heb er enkele sterren vanaf geknipt. Linksboven heb ik uit kraft karton 2 dennenappels gestanst. Deze dennenappels zijn van Craft Emotions, echt heel erg mooi. Hierop heb ik een beetje Gesso gedaan.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

De witte strik is van Organza lint. Verder nog een paar plakparels, deze heb ik op kleur gemaakt met een Brushmarker van Winsor&Newton. Alle randen zijn gedistressed met een tool van Prima Marketing.

Ik hoop dat ik jullie met deze kerstsok ook weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

2 opmerkingen: