Pagina's

zondag 5 juni 2016

MNy Shadowbox

Er is weer leuke shadowbox 460.440.260 bij Dutch Doobadoo uitgekomen. Ik vind het erg leuk om de shadowbox  te bewerken met heel veel embellies, verfjes , poedertjes en microbeads. 


Ik heb eerst de shadowbox in elkaar geplakt en zwart geverfd met de zwarte gesso van Dutch Doobadoo. Daarna pak ik mijn dozen met embellies te voorschijn en maak ik een compositie met de spulletjes die ik in de dozen vind. Dit is op gevoel.


Terwijl ik bezig ben verander ik de compositie vaak meerdere keren. Als ik uiteindelijk tevreden ben plak ik alles vast met een lijmpistool en breng over de embellies een laag zwarte gesso 870.002.090 aan. 


Nadat de gesso goed droog is heb ik een laagje roest uit een potje aangebracht en wat speciale opaalverf, ik blijf laagjes toevoegen net zo lang tot ik tevreden ben met het eindresultaat.  

groetjes

2 opmerkingen: