Pagina's

zondag 26 juni 2016

Ik kom je even opfleuren!!

Hallo welkom hier gezellig dat je er bent. Ik dit kaartje gemaakt met Dutch Doobadoo Card Art Butterfly 470.713.598.


Door een lint onder het design papier te bevestigen kan je de kaart mooi sluiten. 


Hij behoord nu al tot mijn favoriete, zo'n leuk modelletje. Ook bij het maken dan dit kaartje mochten de sute Noor! design mallen niet ontbreken.

Hier is de kaart open geklapt. Lekker stoer meiske,heerlijk. Misschien voor vele een heel bekent gezicht! Links onder bij de bloemekes heb ik nog paper art blaadjes verwerkt. Wist je dat je ook die zelf heel gemakkelijk zelf op kleur kan maken met b.v. je stempel inkten en een sponsje?



Rechts onder op de kaart zien jullie nog Dutch Doobadoo Softboard Art A5 Puzzle 478.007.013.



Dit is soort biervilt wat je zelf heel gemakkelijk kan bewerken. We hebben er inmiddels al vele verschillende van in de collectie. 

Dit was weer mijn kaartje voor vandaag. Wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi geworden en wat een leuke stempel van dat meisje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart zeg, en het model is weer geweldig!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen