Pagina's

woensdag 18 mei 2016

Especially for You

Hoi allemaal.

Mijn vriendin was in maart 40 geworden, een leuke leeftijd en daar hoor een speciale kaart bij. Ik ben aan de slag gegaan met de Dutch Shape Art Label Mirror 470.713.114.


De basis heb ik wit stevig cardstock gebruikt en de andere twee uit design papier getekend en geknipt, er tussen heb ik nog wat tule geplakt. De label is versiert met bestaande diecuts uit het papier, een rand opgebouwd met lint en kant, bloemen erover.


Voor de 40 heb ik de Dutch Stencil Art A4 Numbers 2 470.715.805 gebruikt. Deze bouw je in twee lagen op, de onderste laag is hier wit cardstock en de bovenste laag met design papier. De cijfers heb ik met 3D kit geplakt zodat ze meer uit de kaart springen.


De 40 ook bewerkt met de Dutch Pearl Pen White 870.003.010. De parels aangezet zoals de cijfers lopen.


Zo maak je een persoonlijke verjaardags kaart met de leuke stencil art numbers van Dutch Doobadoo.
XX 

2 opmerkingen:

  1. Geweldig wat mooi. Je vriendin zal er wel blij mee zijn! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart! Zelf heb ik dit stencil toevallig ook gebruikt voor een 40-jarige, maar is sowieso handig voor welke leeftijd dan ook.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen