Pagina's

zaterdag 20 februari 2016

Never Give Up

In deze achtergrond zie je weer een paar leuke masks van Dutch Doobadoo. Je brengt de motieven aan met een heel klein beetje verf, echt heel weinig anders loopt het onder je mask en gaat het vlekken. Bij mij werkt het het beste door met de ronde dabbertool ronddraaiende bewegingen te maken over het stencil.


Ik gebruik ook nooit het hele stencil voor de hele achtergrond, maar ik gebruik graag meerdere motieven in kleine stukjes verspreid over de pagina. Hierbij werkt het altijd beter om een motief 3 of 5 keer te herhalen. Herhaling werkt sterker. 

470.715.020 Mask Art A5 Mosaic

Kies ook niet teveel verschillende soorten motieven, het is een achtergrond en dat moet het ook blijven. Kies dus maar een paar masks uit ...lastig want de verleiding met zoveel mooie masks is groot. Ook gebruik ik de kleuren die ik al eerder heb gebruikt in de basisondergrond. Behalve zwart en wit werkt het mooier om niet opeens een nieuwe kleur te introduceren.  Zwart en wit versterken de eerder gebruikte kleuren. 


En zo ziet de kant en klare pagina eruit. Ik hoop dat jullie deze weer erg leuk vinden!

470.715.037 Mask Art Golven    470.715.800 Mask  Art A4 Flower Power

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten