Pagina's

dinsdag 22 december 2015

Winter Wonderland

 Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de Shape Art mal 470.713.111. Hiervoor heb ik de techniek met de omgevouwen punten gebruikt wat vorig jaar in een Noor! Design magazine heeft gestaan.


Ik heb er een winterse kaart van gemaakt deze keer, schattig toch met konijntje?


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames Vierkant ornament       

In het midden een 3D plaatje. Ook een flinke bloementoef mag natuurlijk niet ontbreken op mijn creaties.


Achter de bloemen heb ik nog de Vintage Flourishes hulsttakjes 6003/0060 van Noor! Design verwerkt. Op de omgevouwen punten heb ik nog wat nieuwe Paper Art van Dutch Doobadoo geplakt.


Aan de zijkant heb ik ijskristallen gebruikt. Deze heb ik uit glitterkarton 8011/0424 gestansd. De tekst "Winter Wonderland" past er natuurlijk ook perfect bij.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Winter

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

3 opmerkingen:

  1. Och wat een lieve nijn!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij prachtig geworden !! De techniek van het omvouwen zou heelgoed zijn dit op een filmpje te zetten !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen