Pagina's

zaterdag 26 december 2015

Winter Groetjes

Hoi allemaal,

Wat is de 470.713.302 Swing Card Art Romance toch een prachtig model, voor heel veel thema's geschikt. Ik heb er een winter/kerst thema van gemaakt. Met een stuk wit cardstock heb ik de Swing Card Art Romance overgetrokken en met een mesje het middelste model uitgesneden.


Design papier van Noor! Design paper block winter wishes 6011/0306 de kaart versiert. In het midden van de swingkaart heb een stuk kant geplakt daarna de ingekleurde afbeelding. Langs het ovaal een rozenband geplakt en een mooie bloemen toef met meeldraden langs de zijkant.


En met de nieuwste 870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit en 870.003.200 Dutch Doobadoo Pearl Pen zilver, parels gemaakt langs de rand van de kaart en op het afdrukje. 


Even goed laten drogen en de parels zijn heel mooi hard geworden, super vind ik ze.

   

  Hieronder zie je dat ik de witte parelpen heb gebruikt op het afdrukje.


Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en tot de volgende keer!

 XX 

1 opmerking: