Pagina's

dinsdag 15 december 2015

Dutch Doobadoo Bloghop

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.


Deze keer hebben we gekozen voor het leuke Card Art raam. Deze past wel erg bij het seizoen van nu. De Dutch Doobadoo meiden zullen je weer verrassen...

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 15 december t/m 18 december 2015 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!


Jolanda

Jenine

Monique





Marianne

Vergeet niet bij alle blogs een leuke reactie achter te laten. Daaruit zullen we een winnaar van de hop kiezen en deze krijgt een leuk pakket Dutch Doobadoo spulletjes toegestuurd namens Jaap.

Heel veel plezier bij het hoppen!

27 opmerkingen:

  1. Dat belooft wat, ik hop gesellie mee...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een prachtige winterse sferen en een diversiteit in creativiteit, supersss!!!
      Creatieve groetjes, Gaby

      Verwijderen
  2. het was super mooi en leuk o de verschillende werkjes eens te zien met een mal.
    het is zeker een mal dat mij ook aan spreekt .

    lieve groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke bloghop, mooie creaties en veel verschillende sferen. Geweldig gedaan allemaal!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, ik ben uitgehopt. Echt super leuke creaties van iedereen. Ik heb weer genoeg inspiratie!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze mal moet ik gewoon ook hebben. Is de winkel al open???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze mal moet ik gewoon ook hebben. Is de winkel al open???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuk voor stuk schitterende creaties, allemaal toppertjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik ben uitgehold dames. Stuk voor stuk een prachtige look met diverse uistraling. Heb er van genoten. Dank je wel dames voor de inspiratie 😀

    Groetjes Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik ben uitgehold dames. Stuk voor stuk een prachtige look met diverse uistraling. Heb er van genoten. Dank je wel dames voor de inspiratie 😀

    Groetjes Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super al die prachtige winterse doorkijkjes! nu nog lekker de open haard aan, kop warme chocomelk erbij en niet te vergeten de sneeuw buiten dan is het plaatje helemaal compleet. Dank jullie wel voor de inspiratie iedere keer weer!
    creatieve groet
    Thera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi DDBD Team,
    Heb ontzettend genoten van de bloghop vele mooie creaties met zo veel leuke spulletjes !
    Weer veel ideeën opgedaan !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een moois hebben jullie weer gemaakt om jaloers op te worden ik heb genoten groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een superleuke ideeën heb ik voorbij zien komen in deze bloghop. Wou dat ik dat zelf kon bedenken, inspiratie opdoen via jullie is dan ook erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige kaarten hebben de dames van het team weer gemaakt. Mooi om te zien dat er met 1 zo'n raam toch heel verschillende crea's ontstaan. Het is overigens een mooie mal die ik nog niet eerder gezien heb. Ik wil de dames bedanken voor de heldere uitleg bij de kaarten, waar ik weer veel van heb geleerd.
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De bloghops van jullie vind ik altijd zo mooi en gezellig!
    Leuk om de mogelijkheden van de mallen te zien, ze zijn stuk voor stuk prachtigde creaties!
    Fijne creatieve week allemaal!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vond het weer een erg inspirerende bloghop. Ik ga zeker wat met deze inspiraties doen 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vond het weer een erg inspirerende bloghop. Ik ga zeker wat met deze inspiraties doen 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw!!!! Wat een prachtige creaties allemaal. Naar alle kaarten kan je wel minuten lang kijken zoveel is erop te zien. Bedankt weer voor de inspiratie. Er zijn weer een aantal dingen op mijn verlanglijstje gekomen.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vond het weer een geweldige mooie bloghop en ik heb genoten van alle prachtige creaties die het team met het raam heeft gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke bloghop! En wat een prachtige creaties maakten deze dames met deze leuke mal!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit was mijn eerste bloghop. Wat een prachtige creaties zeg. Ik heb een hoop inspiratie en ideeën opgedaan. Bedankt voor alle kunstwerken! groetjes Caroline van Sluis (zonder blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ga snel hoppen en kijken wat voor moois er allemaal gemaakt is geworden
    Laterrrs...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo zo nu heb ik toch weer geweldig mooie creaties gezien en meteen
    nieuwe ideetjes opgedaan.
    Bedankt meiden het was weer een genot om te komen kijken naar wat jullie allemaal maken met de Dutch DoobaDoo producten.
    Alvast hele fijne feestdagen
    en een gelukkig en vooral gezond 2016
    met vele knutseluurtjes
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zo alles bij langs gehopt en wat een mooie creatie,s allemaal weer van kaart tasje rose creatie en het mooie winter papier van dutch doobadoo leuke ideetjes opgedaan

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk rondgehopt. En eindelijk (ondanks het warme weer buiten) in de juiste wintersfeer gekomen door al het moois wat jullie hebben laten zien. Ik heb er weer van genioten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben misschien wel heel nieuwsgierig maar kan het niet terug vinden maar wie heeft deze schitterende bloghop gewonnen?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen