Pagina's

zondag 11 oktober 2015

Let's be Wackey


Hallo allemaal

Vandaag heb ik die leuke monsters voor jullie en ik wilde er weer net iets anders meedoen en heb ik er een mobiel van gemaakt voor op de kinderkamer. Daarbij heb ik gebruik gemaakt van het prachtige baby paper bloc.


Dit is dus dubbel plezier, want ik heb van ieder mdf monster twee kanten bewerkt, Na het bewerken van de ogen kwamen ze pas echt tot leven.


iedere kant weer een ander gezichtje en een andere uitstraling.


Verder de oogjes wat bewerkt met knopen en pareltjes en hier en daar een wiebeloogje gebruikt.


Zoals je kunt zien heb ik veelzijdig gebruik gemaakt van de oogjes en monden en de gaatjes boren dat heb ik even uit handen gegeven.


Door de gaatjes een trekveer gedaan en klaar waren ze om op te hangen en vanaf nu bengelen ze lekker in de kamer.

Fijne dag allemaal en groetjes

Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten