Pagina's

dinsdag 6 oktober 2015

Ik vind je Lief

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik voor jullie eens op de romantische toer. Voor de basis van de kaart heb ik de Shape Art Teardrop gebruikt. Wat een gave mal is dit toch en ook lekker groot. Kan je er lekker veel op kwijt.


De grootste maat van de Shape Art Teardrop heb ik uit kraftpapier genomen. Dan een maatje kleiner uit crèmekleurig papicolor en daarna nog een maatje kleiner uit design papier van Maja Design.

470.713.123 Dutch Doobadoo Shape Art Teardrop

De randen heb ik bruin gemaakt en daarna ruw gemaakt met de distresser. Als alles opelkaar geplakt is, heb ik in het midden nog een strook kant geplakt.


Rechtsachter het plaatje heb ik een harten mal van Noor! Design geplakt. En daarop de Label Art met een Cardboard Hart. Wat is de Label Art toch handig! Je hoeft niet op zoek te gaan naar een tekststempel en inkt. De Label Art is een vel met verschillende soorten labels met kant-en-klare teksten. Gewoon een label uitdrukke en opplakken maar.

472.309.003 Cardboard Art A5 Hearts

We hebben 2 vellen met Engelse teksten, 1 vel met Nederlandse tekst en één speciaal voor Kerstmis met Engelse teksten met witte tekst. En bij een romantische kaart hoort natuurlijk ook een hartje. Het Cardboard hartje heb ik gewoon zo gelaten, alleen het randje bruin gemaakt.


En bovenop het hart nog een paper Art Strik. Ook hiervan heb ik de rand wat bruin gemaakt. Aan de linkerkant heb ik een Noor! Design rozenmal geplakt. Deze heb ik uit crèmekleur gestanst en daarna nog een keer uit designpapier. De bloemen heb ik uitgeknipt en met een 3d foamblokje erop geplakt.


Ook deze keer mocht de bloementoef niet ontbreken. En uiteraard plak ik alles vast met de alleslijm van Dutch Doobadoo. Gebruiken jullie hem ook? Ik wil echt geen andere lijm meer! Echt zo'n fijne lijm en zeker niet onbelangrijk: hij lijmt ook echt alles goed vast!

472.948.017 Laser Paper Art A5 Scatter Bows

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je nog vragen? Stel ze gerust!
Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

2 opmerkingen: