Pagina's

vrijdag 23 oktober 2015

Happy holidays

Hallo allemaal ,

Vandaag een kerstkaartje met Dutch Doobadoo en Studio Light in Anton Pieck stijl. Voor deze vintage kaart heb ik de Card Art Window gebruikt. De basis van deze kaart is een vierkante witte cardstock kaart van 15 x 15 cm hierop bouw je verder je kaart af.


 Ik ben begonnen met het raampje van Dutch Doobadoo de Card Art Window. Deze heb ik uitgetekend op stevig wit cardstock en daarna uitgeknipt, de raampjes heb ik met een mesje uitgesneden.


Je bouwt daarna de plaatje op de vierkante kaart en als alles goed droog is kan je verder met de Card Art Window. De raampjes heb ik bekleed met design papier van Studio light.



Ik heb de  Card Art Window van Dutch Doobadoo wat meer gebogen zodat het raam bol staat.
Druk met lijmen de raam op de kaart even vast, anders is het effect van de raam weg .


Als het raam goed vast zit kan je eventueel met van dat grappige witte foam klein je raampje verder bekleden. 


Versturen kan je wel met deze kaart het raampje kan voorzichtig ingedrukt worden en het springt vanzelf weer terug en anders even helpen.

Ik hoop dat jullie het idee weer leuk vonden en tot de volgende keer .
XX 



1 opmerking:

  1. Leuk om door het raam naar binnen te kijken!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen