Pagina's

woensdag 19 augustus 2015

Family Uil

Hallo allemaal,

Wat is de collectie van augustus toch weer gaaf! Toen de envelop binnenkwam, wist ik 1 ding gelijk. Ik begin met die gave Card Art mal Uil.

Ik heb er gelijk 2 gemaakt, Mr. en Mrs. Uil en heb ze op een houten plateautje geplakt. Ze zijn voor zoveel doeleinden te gebruiken. Ook leuk bijvoorbeeld als kraamcadeautje en dan met de naam van de baby erop.


De basis heb ik uit crèmekleurig cardstock geknipt, net als de ogen, vleugels en buikje. De snavel en voetjes zijn uit kraftpapier. De uil, vleugels en buikje heb ik gemat met designpapier. De bovenkant van het plateautje was bruin. Deze heb ik zwart gemaakt met de Dutch Doobadoo zwarte gesso. Echt super deze. Het dekt namelijk in 1 keer!


De letters heb ik gemaakt met de Alphabet Stencil. De stencil heb ik op het plateau gelegd, omliggende letters afgeplakt en daarna de letter ingesmeerd met de structuurpasta. Bij de bloemen heb ik de Paper Art en Kraft Art bladeren geplakt.

470.713.584 Dutch Doobadoo Card Art Owl      470.455.004 Dutch Doobadoo Stencil Art Alphabet 3

En natuurlijk heb ik alles vastgeplakt met de superfijne alleslijm van Dutch Doobadoo. Ik wil geen andere lijm meer.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen? Stel ze gerust!
Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten