Pagina's

zaterdag 6 juni 2015

You are the Sprinkles

Hallo allemaal,
Wat zijn ze leuk die kaasplankjes. Toen ik iets met het ijsje moest gaan verzinnen leek het  me wel wat om dat op het kaasplankje te gaan verwerken. Ik ben begonnen met het ijsje uit te knippen en heb er  2 ijsjes van gemaakt door het door te snijden.


Heb het papier van Craft&YouDesign, Spring Garden gebruikt om het kaasplankje mee te bekleden, maar ook de ijsjes zelf. Dit heb ik uit de losse hand geknipt nadat ik eerst  het malletje erop had gelegd.


De wafeltjes op het kraftpapier heb ik met een embossingmal van Provocraft gemaakt.


Tilda en de ijskraam zijn beide met Sennelier ingekleurd. Heb ze dan ook met zwart gemat, net als de ijsjes.


Wat Noor en Magnolia stansen en ik vond nog ( boven de tekst ) een ijsco Charm. En als laatste een dubbele strik om het geheel af te maken. 

470.713.112 Dutch Doobadoo Shape Art IceCream

Wens jullie een fijne dag!
xxx Irm

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten