Pagina's

vrijdag 26 juni 2015

Special for You

Hoi allemaal.

Vandaag laat ik jullie een ander koffertje zien met de Dutch Doobadoo Card Art Koffer. Elk jaar met Moederdag wil ik iets leuks maken, en elk jaar word het steeds moeilijker, mijn moeder scrapt zelf ook dus het moet wel iets moois worden. Eerst heb ik het koffertje uitgetekend en met design papier beplakt. 

Ook al is moederdag al even geleden, ik wil deze toch graag met jullie delen.


Als het droog is kan je het koffertje voorzichtig in elkaar vouwen, de mal geeft goed de vouwlijnen aan ,zo heb je een strak geheel.


Het 3d plaatje komt ook uit de shabbychic serie en is makkelijk uit te drukken en op te plakken. En toen bedacht ik, ik heb nog een Moederdag stempel ja en waar ligt die duurde even want ik moest en zou die stempel gebruiken, herkenbaar?


Door het koffer hengsel  wat gaas en tule vast gezet voor een springerig effect, ertussen heb ik een uitgestanst slot en sleuteltje door het tule geregen. Boven op het koffertje wat pareltjes en een vlindertje. En wat stickles stardust verder gebruikt voor een leuk glittertje. In het koffertje doe ik wat lekkere bonbonnetjes in.



Tot de volgende keer,
Groetjes



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten