Pagina's

dinsdag 9 juni 2015

Little Boy


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een mini album laten zien. Het leuke van dit albumpje is dat je het kunt bewaren in een bijpassend doosje, dat je dan uiteraard ook kunt beplakken in dezelfde stijl als je album.


                                                                                 
       Zo ziet het doosje er kaal uit.


Ik heb het boekje bewerkt voor mijn kleinzoon die net 1 jaar is geworden.


Dit is mijn boekje in het doosje geworden. Dat is toch geweldig leuk om te hebben van een bijzondere gebeurtenis.


Dit is de bovenkant van het doosje. Helemaal aangekleed in de sfeer van het boekje.


De bladzijden van MDF hebben allemaal een andere grootte en als je dit dan dicht doet, geeft dat een leuk effect. De teksten heb ik getypt en afgedrukt en daarna op maat gesneden en gemat op een ondergrondje.


Op deze bladzijde heb ik twee polaroid frames gebruikt. De ballonnen zijn van DDBD en ingekleurd met stift. 


Het treintje is gestanst uit een soort gekleurd Kraft. Als je dit uit je stans haalt en lichtjes opschuurt, krijg je dit effect. De puzzelstukjes zijn DDBD cardboard en die heb ik bewerkt met Frantage.

Op de voorkant heb ik een houten hartje geplakt, waarop een een foto heb gedaan met een transferstift. De foto is dus gekopieerd en dan leg je het kopie op het hartje ga er met de transfer stift overheen, Goed wrijven en dit is het resultaat.

472.309.010 Cardboard Art A5 Balloons  478.007.013 Softboard Art Puzzle

Groetjes en tot de volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)  

   
   


   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten