Pagina's

donderdag 4 juni 2015

Joy

Het blijft toch mijn lust en mijn leven om art journalpagina's te maken. Maar dat komt goed uit, want daar zijn de masks van Dutch Doobadoo natuurlijk perfect voor. 


Er zijn zoveel leuke verschillende in de collectie inmiddels, dat het moeilijk kiezen is af en toe...

 470.715.040 Mask Art Bloemen White Flower

Hier een close up van het white flower mask, een superleuk masker met kleine bloemetjes, die altijd overal bij passen, hier heb ik ze met witte dylusions aangebracht.

 470.715.037 Mask Art Golven

In de 2de close up zie je het golven mask, Ik ben dol op allerlei variaties bubbeltjes. En hoewel deze golven mask altijd overal bij past is hij uitermate geschikt voor zeetafereeltjes, maar daar heb ik heb hem deze keer niet voor gebruikt. Dit keer is het een fleurige fantasie pagina geworden. 

veel plezier vandaag,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)  


1 opmerking:

  1. En met de stempels van Dyan Ravenly, daar ben ik zo weg van, maar helaas niet hier verkrijgbaar. Leuke pagina heb je er van weten te maken en mooie kleuren. En die mask sheets van doobadoo, die zijn echt geweldig. :)

    BeantwoordenVerwijderen