Pagina's

zondag 1 februari 2015

Dutch Doobadoo Challenge Februari

Omdat er al zo ontzettend veel Dutch Doobadoo fans zijn, leek het ons leuk om ook een vaste maandelijkse Dutch Doobadoo blog challenge te starten. We zullen gaan werken met een sketch waarbij je altijd als basis een Dutch Shape Art of Dutch Card Art mal nodig hebt.




Natuurlijk hebben de Dutch Doobadoo meiden er al mooie voorbeelden mee gemaakt om jullie te inspireren:



Tiets

Jolanda

Kim


Marianne


Monique

Je kunt meedoen met onze challenge tot 28 februari 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan dit bericht bij Mr. Linky. Heb je geen eigen blog dan mag je je project inclusief je naam  emailen naar: 
En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 28 februari met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:


 

 

We hopen dat jullie allemaal mee doen met onze eerste Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!








26 opmerkingen:

  1. Danke.
    Je vais tenter de le faire.
    Merci beaucoup.
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg een challenge blog ... Gefeliciteerd ! Geweldig mooie voorbeeldkaartjes zijn er door het team gemaakt ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg. Je heb wel de goede meiden uitgezocht voor de voorbeeldkaarten. WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW wat zijn die BEAUTIFUL. Gr Annie Hendricks

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe kun je nu een nog mooiere kaart verzinnen dan diegene die hierboven staan ??
    Bijna onmogelijk!! Prachtig zijn ze 👍👍
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie nieuwe challengeblog !
    Er zijn prachtige voorbeelden gemaakt meiden, super hoor.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat hier ook een challenge gestart is ,ik doe natuurlijk ook mee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super een challenge ! Maar ga eerst de mal bestellen hopelijk tijd genoeg om dan nog mee te doen .
    Prachtige voorbeelden Dames !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Super dat jullie dit willen doen! Ik heb net de mal besteld en hoop dat ik er binnenkort mee aan de slag kan.
    Mooie voorbeelden zijn er gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En eindelijk gelukt! Door omstandigheden wat vertraging opgelopen. ;-)
      Al vele deelnemers zeg! Leuk! Zeker voor jullie omdat dit de eerste challenge is! Dat werkt erg motiverend, toch?!
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  9. Super van harte gefeliciteerd
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Helaas heb ik de mal niet, maar vind jullie creaties fantastisch

    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n challengeblog van DDBD, heb inmiddels een paar mallen en ze zijn zo leuk. Zeker degene waar je een andere vorm kaart mee kan maken.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een leuke challenge en wat heb ik er met plezier aan gewerkt. Vind het wel jammer dat je de kaarten van d deelnemers niet kunt zien of lukt dat via een andere weg. Ik vind het altijd erg leuk om te kijken wat een ander ermee gedaan heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marjolijn als je op de logo van Mr. Linky klikt zie je de deelnemers. Als je daar dan weer op klikt kun je de kaart zien die ze gemaakt hebben. Zeker leuk om alle blogs eens langs te gaan.

      Verwijderen
  13. Gefeliciteerd jullie 1e challenge en ik doe mee.
    Liefs bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. pffff was effe een moeilijke geworden vond ik maar het is me toch gelukt
    hij staat bij mr linky en op mijn blog ;)
    op naar de volgende zou ik zeggen hihihi
    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Was voor mij een moeilijke opdracht ik met een sketch werken maar is me toch gelukt die staat al gelinkt .http://knippenenplakken-doris.blogspot.be/2015/02/baby-is-born.html
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel Joyce, inderdaad altijd leuk om te zien wat anderen er van gemaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super leuke chalenge met deze mal heb hem net gelinkt en prachtige voorbeeldkaarten

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Met veel plezier aan mijn creatie gewerkt en gelinkt. Nu zie ik dat ik een andere mal heb gebruikt.....Is dat een probleem? Verder wel de sketch aangehouden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een super leuke challenge. en een super mooie voorbeelden. alleen had ik die mal nog net niet,.. dus je raad het al ben hem meteen gaan halen. zodat ik ook mee kan doen met deze eerste super leuke challenge.

    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a nice challenge! Hope you like my card, and thank you the inspiration! So nice of you!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk schets en challenge. Heb net mn kaart geplaatst!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke challenge!! Heb mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen